.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کدامیک از وزرا یارانه نمی‌گیرند؟

وزیر بهداشت از تصویب حذف یارانه‌ دهک‌های بالا به نفع بیماران صعب العلاج در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خبر داد و گفت: برخی از وزرای دولت اصلأ یارانه نمی‌گیرند.

به گزارش شمال نیوز، سید حسن هاشمی درباره پیشنهاد بخشیدن و حذف یارانه‌ برخی دهک‌ها برای کمک به هزینه‌های بیماران صعب العلاج اظهار داشت: درباره یارانه‌ها تا آنجا که بنده اطلاع دارم، اول دولت اصلاحیه ای بودجه را به مجلس ارسال کرده است و در این راستا همکاران بنده از جمله آقای دانش جعفری و کسانی که بر روی بودجه کار می‌کنند در حال رایزنی با مجلس هستند و شنبه بعداز ظهر جلسه ای در این راستا برگزار خواهد شد.

وی افزود: عمده پیشنهاد ما بر روی بخشیدن و حذف یارانه‌ دهک‌های بالا به نفع بیماران صعب العلاج است که این پیشنهاد در کمیسیون بهداشت و درمان به تصویب رسید و امیدوارم در صحن علنی مجلس نیز به تصویب برسد و نمایندگان مجلس یارانه‌ها را برای بخشی از دهک‌ها حذف کنند و به بخش سلامت و بیمه بیکاری اختصاص دهند.

بنا به گزارش تسنیم، هاشمی در تشریح چگونگی دریافت یارانه مسئولان از جمله وزرا و مدیران ارشد تصریح کرد: وزرا هم تا آنجا که بنده اطلاع دارم اصلأ یارانه‌ای نمی‌گیرند، مثلأ از وزرایی که بنده خودم اطلاع دارم، آقایان ظریف، طیب نیا، ربیعی و حجتی یارانه نمی‌گیرند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.